Vásárlás, rendelés

Hogyan tudok rendelni?
Megrendelésed leadhatod online webshopunkban vagy e-mailben is. A vásárlási lehetőségekről itt olvashatsz bővebben.

Tudok-e megrendelést leadni regisztráció nélkül?
Igen, a megrendelésed leadhatod regisztráció nélkül is. A megrendelési folyamat során válaszd a "Gyorsvásárlás" lehetőséget.

Miért érdemes regisztrálni?
A webshopban való regisztráció nem kötelező, viszont több előnnyel is jár:
- A következő megrendelésnél már nem kell újra megadnod minden adatod
- Visszanézheted korábbi rendeléseidet, ellenőrizheted az aktuális rendelésed állapotát
- Az ingyenes házhozszállítást csak regisztrált vásárlóink esetén tudja számolni a rendszerünk, rögzített szállítási cím alapján

Miért nem kaptam rendelés részletező emailt?
A rendelést követően előfordulhat, hogy a rendeléssel kapcsolatos e-mailek a levélszemét (SPAM) mappában landolnak.
Kérjük, ellenőrizd a levélszemét mappát és jelöld az emailt "nem spam"-ként, így a további emaileket is meg fogod tőlünk kapni

Mit jelentenek a termékeknél megjelenő rendelési státuszok?
A termékeknél megjelenő rendelési státuszok:
- Készleten: A termék készletről azonnal elérhető, a házhozszállítás akár már 1-2 munkanapon belül lehetséges
- Rendelhető: A termék rendelhető, a beszerzése átlagosan 5-14 munkanapot vesz igénybe.
- Érkezőben: A termék megrendelhető, de pontos érkezési dátumot nem tudunk megadni.
- Előrendelhető: A termék előrendelhető, érkezése a terméknél feltüntetett időben várható
- Jelenleg nem elérhető: A termék határozatlan ideig nem elérhető, így az átmenetileg nem rendelhető

Hogyan tudok módosítani a megrendelésemen?
Ha elírtad a mennyiséget, nem megfelelő terméket rendeltél, máshova kérnéd a szállítást vagy csak plusz megjegyzést adnál a futárnak, akkor csak írj egy e-mailt az info@emilygarden.hu e-mail címünkre, és rövid időn belül módosítjuk megrendelésed a kérésednek megfelelően.

Hogyan törölhetem a megrendelésem, ha meggondoltam magam?
Ha meggondoltad magad, a rendelés bármelyik szakaszában lemondhatod megrendelésed.
A rendeléskor küldött visszaigazoló e-mailben található "Rendelés törlése" hivatkozáson keresztül jelezheted törlési igényed.
Ha regisztráltál webshopunkban, bejelentkezve a felhasználói fiókon keresztül a megrendelés részletei alatt találod a törlési lehetőséget.

Milyen gyorsan érkezik meg a megrendelésem?
Készleten lévő termékek esetén:
- GLS / MPL futárszolgálat esetén legkorábban a következő munkanapon, de maximum 1-2 munkanapot vesz igénybe
- Saját futáros szállítás esetén akár 1-14 munkanap, a kiszállítás pontos dátumáról minden esetben értesítjük vásárlóinkat
Rendelésre elérhető termékek esetén:
- GLS / MPL futárszolgálat esetén a terméknél szereplő beszerzési időn felül további 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a megrendelt termékek
- Saját futáros szállítás esetén a terméknél szereplő beszerzési időn felül további 1-14 munkanap, a kiszállítás pontos dátumáról minden esetben értesítjük vásárlóinkat

Személyesen tudok vásárolni?
Jelenlge személyes átvétel csak nagyobb megrendelés esetén lehetséges telephelyünkön (legalább bruttó 100.000 Ft feletti rendelés esetén).
Kérjük, ezzel kapcsolatban keress meg minket e-mailben, és tájékoztatunk a részletekről.
Fizetés és szállítás

Tudok-e bankkártyával fizetni?
Igen, a bankkártyás fizetés lehetséges közvetlenül az online megrendelés során is az OTP Simple rendszerén keresztül, vagy akár utánvéttel is a megrendelés átvétele során.
Saját futáros házhozszállítás esetén is van lehetőség bankkártyás fizetésre közvetlenül futárunknál.

Tudok-e Nemzeti utalvánnyal vagy más vásárlási utalvánnyal fizetni?
Nem, Nemzeti utalványt és egyéb vásárlási utalványokat sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Előreutalás esetén hova kell utalnom?
Előreutalásos fizetési mód esetén a megküldött díjbekérő alapján tudod utalni a megrendelés összegét az alábbi számlaszámra:
11709088-21458295 (OTP bank)
A könnyebb és gyorsabb azonosítás érdekében a közlemény rovatban a díjbekérő azonosítót vagy a megrendelés számát kérjük feltüntetni.

Mikor várható a futár érkezése?
A GLS és MPL futár érkezése hétköznap 08:00 - 18:00 óra között várható, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol napközben is elérhető vagy (pl: munkahelyi cím).
A csomag érkezéséről a kiszállítás napján kapsz értesítést, melyben a futárszolgálat egy 1-3 órás időintervallum alapján jelzi a futár várható érkezését.
Saját futáros kiszállítás esetén minden esetben időben értesítünk a várható kiszállítás időpontjáról

Mi történik, ha nem talált otthon a futár?
A futár a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit a megadott címen, illetve telefonon is kereshet időpont egyeztetés céljából.

Mit tegyek, ha kiszállításkor látom, hogy sérült a csomag?
A GLS és MPL futárszolgálattal együttműködve mindent megteszünk azért, hogy a megrendelt terméked sérülésmentesen érkezzen meg.
Amennyiben átvételkor látod, hogy a csomag sérült vagy megrongálódott, akkor NE vedd át a csomagot. A futártól kérj róla jegyzőkönyvet, felénk pedig jelezd mielőbb e-mailben a problémát, hogy mihamarabb új csomagot tudjunk küldeni részedre.

Hiányosan érkezett a csomag, mi a teendőm?
Csomagod átvételekor minden esetben ellenőrizd a csomag tartalmát, és amennyiben a csomag hiányos, azt kérjük, azonnal jelezd felénk az info@emilygarden.hu címre. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, küldd el a számla sorszámát, illetve a hiányzó termék nevét vagy cikkszámát.

Megkaptam a csomagot, de nem találom a számlát?
A számlát minden esetben elektronikus formában küldjük a rendelésnél megadott e-mail címre.

Csomagautomatába is tudok rendelni?
Nem, csomagautomatába nem áll módunkban megrendelést teljesíteni, mert egyrészt rendszerint nagyméretű dobozokat adunk fel, másodsorban élő növényeket küldünk, melyeket a lehető leghamarabb ki kell bontani és beöntözni a kézhezvételt követően.